Tjo bloggen händer? ♥

 
Godmorgon!
 
Tjena mors bloggen, är hos min pappa och min systers barn Anders fick följa med mig till pappa. Kul att Medina och Sandra bloggar mycket mycket mer än det jag gör och så gör hon roligare inlägg. För jag kan typ inte blogga. Jaja men hur mår ni? själv så mår jag bra. Vaknade 6 på morgonen av att min pappa stängde dörren utanför och jag blev rädd så jag vaknade istället. Anders sover fortfarande och jag har nyss ätit. Haha åt 1 hamburgare kött, ris och ägg. Jätte gott var det faktiskt. Nu så tittar jag på Pena Marcelos blogg. Så bra och snygg han är gud. Jaja men forsätt och ha det bra för jag ska ha det utmärkt. Yes solen kom nyss upp och jag ska upp och duscha och klä på mig nu. För mår illa av att ligga med pijamas hela tiden. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0