Medina här!




Hej hej bloggen. Det är Medina här, jag är en tjej på 13 års åldern som håller på med idrott, spelar fotboll och tränar karate. Är från Serbien. Min bästavän är Sandra och jag bor i Haninge. Jag ska försöka blogga det mesta jag kan, lovar inget för att jag inte alltid är hemma och jag har android mobil så det går inte ladda ner blogg.se appen tills den kommer upp. Men i alla fall ska berätta nu vad jag har varit och sånt. Först så hämtade jag Sandra med min lillebror Benjamin. Vi var i Handen och shoppade lite grejer till mig. Bilderna kommer upp senare. När jag har lärt mig lite mer om nya systemet. Inte ens Sandra och Camilla kan den för att dom har den gammla systemet på sin blogg. Okej bloggen bloggar snart igen. Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0