Godmorgon♥



Hej bloggen!

Förlåt för så jäkla dålig uppdate. Men asså ni vet har inte haft varken tid eller lust. Nu så ska jag upp och fixa mig för att ska åka till Rågsved, där min pappa bor och sova över hos honom. Tror att jag ska sova över tills Fredag. Jag venne. Yes men läs in blogg, där kommer det bättre uppdateringar. Jaja men vad ska ni göra?. Hm igår så dygnade jag, var vaken till 6 och sen så råka jag somna tills klockan 12. Efter det så städade jag mitt rum och renovering. Det ser stort och fräshare ut nu. Jaja men bloggar mera senare kanske. Det känns konstigt att blogga på två, men jag ska försöka göra mitt bästa med uppdateringen. Men Sandra och Medina bloggar ju ganska bra och de håller er uppdaterade. Visst är det skönt?

Juste en annan sak. Det går inte att kommentera vår blogg? jag vet inte varför. Men vi ska se vad vi ska göra åt saken. Tror att vi får ordna lite med sidan nu. Yes yes. Puss bloggar senare ha det bäst! ♥ // Cammy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0