Godmorgon på dagen ♥

 
Godmorgon på er!
Vakna vid 8 tiden och sen så åkte jag till min pappas jobb. Är här sen 8.30 och jag väntar fortfarande på mat. Mannen jag är såhär med hungrig. Har inte ätit frukost eller något. Ska övertala min pappa om att gå ut till Farsta och äta. Är cok med hungrig. Haha min pappa är ju bil grej. Han äger typ en bild företag eller vad man ska kalla det för och då kom det typ 2 män från typ somalien och sen börja dom tjaffsa för att somalierna ville ha en grej för 1500 kr och det kostar på riktigt 2500 kr. Såhär störda dom är. Dom tjaffsar fortfarande. Min pappa vill ha pengar och männen vill ha sina pengar kvar och dom är rädda att ge till pappa. Såhär roligt är det. Jaja men glad midsommar allihop. Hoppas ni har det såhär skönt. Pöss på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0