Godmorgon! ♥

Godmorgon på er!
Vaknade nyss av att Medo ringde mig och frågade om ja skulle följa henne till och hennes lille bror till höglunda och bada sen så ja sa kanske för att ja fick gäster nyss mina kusiner och min mormor xoxo men men nu sitter ja här och skypar med min Medo Pedo vi har de så kul men ja har en nyhet som inte alls e bra.. ja har fått en FINNE PÅ RYGGEN, det gör skit ont kan inte ens vända mig på vänster sida :(..
Ajaa men så nu vet Medo försöker blogga men det går inte att upptadera på henne mobil så hon bloggar kanske lite senare på dagen hihi.
Aja nu måste ja nog gå och spräcka min STORA finne. 
 
 
Adjöö. ♥
 

Kommentarer
Postat av: medoo

DEN ÖR SÅHÄÄÄRR STOOORR

Svar: HAhah meddooooo
sanimedocami.blogg.se

2012-06-22 @ 11:24:41
Postat av: Lovisa

Vad har du för telefon?

Svar: Ja sandra har iphone4 vit!
sanimedocami.blogg.se

2012-06-22 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0