Fantastisk dag! ♥

Heej Heej bloggen!
Nu ska ja berätta för er hur min dag har varit.
Idag vaknade ja kl.12 och då ringde Medina mig och frågade om vi skulle till handen för att hon köpte typ en grej från en tjej och skulle hämta upp dee. Efter de gick vi och handla lite i handen Medos mamma gav Medo 100 kr och mig också såå snäll mamii hon har. Men efter det så drog vi hem till henne hon skulle hämta badkläder, efter  gick vi till min mormor skulle hälsa på henne typ, men då ringde min mamma och frågade om vi ville med för att kolla på när min bror spelade match han skulle spela med A laget vuxna eller nåt, så vi sa okej och vi gick och kollade på hans match och så var de några idioter som hållde på att kasta boll på oss när vi satt i lektaren såklart fick Medo daaaaamp på dom haha så sööt. Men matchen sluta 2-1 gick inge bra. Imorgon ska ja göra eller ska fråga Medo och Cami om dom vill följa mig till farsta för att träffa Marcelo och Annica MMMMM me gusta hihi. 
Men Men nu sitter ja här med min mamma och äter Max xoxo bloggar lite senare en godnatt.
 
 
Hihi puss heej.

Kommentarer
Postat av: Elma

Vad menad med Max?

Svar: Det är ett Matställe som Magdondals fast Max
sanimedocami.blogg.se

2012-06-22 @ 11:30:04
Postat av: Ines

Vart kommer Medina från?

2012-06-22 @ 11:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0