bästiis festiis <3

  • uhh vart ska jag börja hmm.. du vet att jag älskar dig obeskrivligt mkt och det kommer jag alltid att göra. även om vi bråkar ibland så vet du att du altid kommer finnas i mitt hjärta. vi har gott igenlm eld och vatten. du har funnits där för mig oavsett vad  och det ör jag tacksam för. jag vet ja kan va lite jobbig ibland fast det är så det blir när man älslar en såå mkt. Jag kan skriva en hel bok om dig sani pani. för du betyder så otroliigt mkt. du har utvecklats så mkt på sistone. förut vågade du inte ens ta en tuggumi från mig men nu går du hem till mig öppnar mitt kylskåp och frågar vad finns det att äta. jag e s glad över det.du ska veta att jag aldrig kommer lämna dig vad som än händer för det är du värd ska du veta. jag vill att alla aka veta att du är mim bästiis festis för det är jag stolt över.älskar dig min lilla griis puss på dig <3. voliim te dusoo :* <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandraa!

Medo ja blev tårögd nu vad gullig du e. Du vet att ja alltid kommer finnas där för dig också alla fall om vi blir ovänner/tjaffsar/bråkar kommer alltid alltid alltid och än än gång ALLTID finnas för dig vad som än händer! Du är faktiskt inte bara min Bästa vän du ee RIKTIG syster som marko är fast han är min bror och du min syster ja svär, finns ingen som e bättre än dig i denna värld zlato. Om det händer nått så e det bara du som kan få bort min mörka moln inom mig, ett liv utan dig går inte Medina. Och det angående kylskåpet haha så söt du e så underbar KYLSKÅP haha. Om du bara visste hur mkt ja älskar dig, Hmm det går faktiskt inte att förklara der är ENORMT mkt. Ja jag skulle kunna skriva en hel bok om just varför ja älskar dig och varför du är världens bästa vän. Ja nu har vi känt varandra i 14 år snart och det ska bli 100 till. BEEEJJBIII! ♥ ♥

2012-06-23 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0